Na zdjęciu widzimy grupę dzieci pozujących do wspólnego zdjęcia w sali gimnastycznej lub klasie szkolnej. W tle znajduje się duży, nadmuchiwany namiot w kolorach ciemnoniebieskim i szarym, przypominający mobilne planetarium lub kopułę edukacyjną — prawdopodobnie służy on do zajęć edukacyjnych, np. pokazów astronomicznych.  Dzieci są uśmiechnięte, niektóre stoją, inne leżą lub siedzą z przodu na podłodze w swobodnych pozach. Atmosfera na zdjęciu wydaje się radosna i pełna entuzjazmu, co sugeruje, że uczestniczyły w ciekawej i angażującej aktywności.  Zdjęcie najprawdopodobniej zostało wykonane podczas jakiejś specjalnej lekcji, warsztatów lub wydarzenia edukacyjnego.

2 października uczniowie klas pierwszych i drugich mieli niezwykłą okazję zanurzyć się w podwodny świat bez wychodzenia ze szkoły!

Na zdjęciu widać grupę dzieci wraz z nauczycielem w sali lekcyjnej. Dzieci stoją i siedzą w kilku rzędach, wszystkie mają na głowach kolorowe chusty lub czapki, co nadaje fotografii radosny, wspólnotowy charakter. Uśmiechnięte twarze sugerują, że to pamiątka ze wspólnej zabawy lub wyjątkowego dnia w szkole. W tle znajduje się duży ekran multimedialny i tablica, co potwierdza, że zdjęcie wykonano w klasie.

Dziś świętowaliśmy wyjątkowy dzień – Dzień Chłopaka!

Na zdjęciu widać dużą grupę uczniów i kilku dorosłych opiekunów ustawionych na szerokich, kamiennych schodach w plenerze. Za nimi rozciąga się niskie kamienne ogrodzenie i niebo z lekkim zachmurzeniem. Większość osób ma na sobie kurtki i bluzy, co sugeruje chłodniejszą pogodę. Grupa pozuje do wspólnej fotografii, uśmiechając się i patrząc w stronę aparatu, tworząc pamiątkowe ujęcie z wycieczki.

W piątek, 26 września, klasy szóste wzięły udział w grze miejskiej w Krakowie. Podczas rozwiązywania zadań odkrywali zabytki miasta, zwracając uwagę na drobne detale i jego bogatą historię. Wyprawa okazała się niezwykle wartościowa: ćwiczyła czytanie ze zrozumieniem, sprzyjała współpracy i integracji zespołów.

Na zdjęciu widać grupę dzieci znajdujących się w pomieszczeniu przypominającym interaktywne muzeum lub planetarium. Dzieci stoją na metalowej kratownicy, a za nimi znajduje się kolorowa ściana przedstawiająca fantazyjny, kosmiczny lub pustynny krajobraz — z wzgórzami w odcieniach pomarańczu, żółci i fioletu oraz abstrakcyjnymi elementami graficznymi (np. czerwone trójkąty).

Koło krajoznawczo-turystyczne wybrało się do Centrum Nauki przy Planetarium w Chorzowie, gdzie uczniowie uczestniczyli w zajęciach „Geofizyka dla najmłodszych”. Mogli m.in. przeżyć symulowane trzęsienie ziemi, dowiedzieć się, skąd się ono bierze, sprawdzić, jak wygląda praca prezentera pogody, a także poznać niezwykłe zjawiska przyrodnicze – burzę, tornado czy różne strefy klimatyczne.