Szanowni Państwo
Centrum Projektów Polska Cyfrowa ogłosiło nabór wniosków w ramach Grantów PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym - link do strony https://www.gov.pl/web/cppc/
Celem jest wsparcie rodzin popegeerowskich z dziećmi (dzieci i wnuki byłych pracowników PGR) w zakresie dostępu do sprzętu komputerowego oraz dostępu do Internetu.
Dofinansowanie organ prowadzący może otrzymać na:
- sprzęt komputerowy z urządzeniami peryferyjnymi i akcesoriami oraz niezbędnym oprogramowaniem, umożliwiających pracę zdalną, w tym niezbędne akcesoria i oprogramowanie dla osób z niepełnosprawnościami (w przypadku zakupu komputera powyżej 3,5 tys. zł oraz tabletu powyżej 1,5 tys. zł niezbędne będzie uzasadnienie przez Wnioskodawcę wysokości kosztów zakupów takiego sprzętu);
- ubezpieczenie zakupionego sprzętu komputerowego;
- usługę zapewniającą dostęp do Internetu na sprzęcie komputerowym zakupionym w ramach projektu, w przypadku gdy opiekun prawny w oświadczeniu wskaże na brak możliwości zapewnienia usługi dostępu do Internetu.
Realizacja grantu - od podpisania umowy na powierzenie grantu do końca projektu (max. 10 miesięcy, czyli do około końca roku szkolnego 2021/2022).
Rodzic/opiekun prawny/pełnoletni uczeń składają oświadczenia na podstawie wzoru określonego w Regulaminie konkursu (regulamin i wzór oświadczenia pod linkiem wskazanym na początku).
Termin na złożenie oświadczeń, wraz z informacją o zapotrzebowaniu (czy sam komputer/laptop/tablet, czy łącznie z usługą dostępu do internetu) przez rodziców/opiekunów prawnych/pełnoletnich uczniów do szkół, w których uczą się uczniowie, zostaje wyznaczony do dnia 27 października br.